مصرف برق هیتر برقی چقدر می باشد؟ راهکار کاهش مصرف

هیتر برقی متاتهویه

هیتر برقی یا همان بخاری برقی وسیله ای است برای تبدیل انرژی الکتریکی یه انرژی گرمایی و میزان گرمایش و میزان مصرف برق آن متناسب با همدیگر می باشند و هر دو آنها مستقیما به نوع و ابعاد المنت بستگی دارند و همچنین فاقد آلودگیهای زیست محیطی می باشد گروه تولیدی متا تهویه تولید کننده انواع هیتر برقی فن دار سه فاز صنعتی و کارگاهی و هیتر های گلخانه ای و هیتر های گاز ی و هیتر های گازو ییلی جهت هرگونه مشاوره درخدمت شما می باشد.

دوستان محترم برای بررسی مسایل فروش و جزییات قطعات داخل هیتر میتونید به این مقاله مراجعه فرمایید.

متاتهویه تولید کننده وسایل سرمایشی و گرمایشی اقدام به تولید چند مدل هیتر برقی با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت نموده است که درظرفیت های مختلفی می باشد.

ظرفیت ها عبارتند از ۶۰۰۰ ، ۹۰۰۰ ، ۱۲۰۰۰ ، ۱۴۰۰۰ وات می باشد، تمام هیترهای فوق دارای ایمنی بسیار عالی می باشند و دارای سه دسته یا سه مرحله المنت می باشند که می توان در هر مرحله جدا جدا  به صورت دستی وارد مدار نمود  به طور مثال هیتر ۶۰۰۰ به ظرفیتهای ۲۰۰۰ و ۴۰۰۰ و نهایتا ۶۰۰۰ قابل بخش بندی می باشد وهمچنین دارای ترموستات دیجیتال بوده و زمانیکه دما محیط به دمای تنظیم شده روی ترموستات می رسد جریان برق المنت ها قطع می شود و زمانیکه دما چند درجه پایین می آید مجددا جریان برق وصل می گردد.این هیترها همگی دارای فن بوده و از برق سه فاز استفاده می نمایند.

این هیترها برای فضاها با شرایط مختلف طراحی گردیده و بنا به شرایط دمایی قابل تغییر می باشند.

کاربری این هیتر ها برای سوله ها و سالن های اجتماعات ، گلخانه ها ، دامداری ها قابل استفاده می باشد.

با توجه به وزن ۱۵ کیلو گرم قابلیت حمل و نقل و جابجایی راحت را دارا می باشد و باید متذکر گردم که به هیچ وجه این هیتر را نباید درجاهای خیس و یا رطوبت بالا قرار داد.

نوع المنت بکار رفته از نوع فین دار با راندمان ۹۹ درصد و بصورت پک شده مقاوم به خوردگی می باشد.

دارای سنسور حفاظتی در مقابل گرمایش بیش از حد بوده این هیتر کاملا صنعتی می باشد و با برق سه فاز کار می کند.

نوع رنگ بدنه استاتیک کوره ای مقاوم به ضربه و حرا رت و خوردگی می باشد .

همچنین دارای ترموستات تنظیم کننده دما نیز هست .

این دستگاه با سیر کوله کردن هوای محیط دمای آن را افزایش می دهد.

یکی از مزایای مهم این هیتر این است که نیازی به ساختن چهار پایه نداشته ، چون خود این هیتر برقی دارای پایه های عایق می باشد.

اما اگر لازم باشد که این دستگاه در ارتفاع قرارداده شود لاجرم پایه برای آن باید ساخته شود.

هیتر برقی

تعریف هیتر

به هیتر برقی که انتقال هوای گرم آن به کمک فن انجام می‌گیرد وگردش هوا درآن به توسط فن صورت می‌گیرد و از برق سه فاز صنعتی استفاده می‌نماید و دارای بدنه بسیار مستحکم می‌باشد و مقاوم به خوردگی است می‌توان هیتر برقی صنعتی گفت. و این ویژگیها را می‌توانید درهیتربرقی‌های صنعتی متا تهویه جستجو فرمایید.

هیتر برقی فن دار بهترین گزینه جهت گرم کردن سالن‌های اجتماعات و مکان‌های صنعتی و کشاورزی و گلخانه‌ها و دامداری‌ها و مکان‌های تولید قارچ که دارای برق سه فاز هستند می‌باشند هیتر برقی در زمینه های ذکرشده بسیار پر کاربرد می‌باشند همان طوری که میدانید این دستگاه‌ها انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌نمایند.

هیتر برقی‌ های تولید شده توسط شرکت متا تهویه بهترین گزینه برای گذر از هوای سرد زمستانی هستند و دارای فن می‌باشند و از برق سه فاز استفاده می‌کنند و به هیچ وجه برای مصرف در منازل توصیه نمی‌گردد مگر اینکه دور از دسترس کودکان نصب گردد این هیتر برقی قابل حمل است و به هیچ وجه هوای محیط را آلوده نمی‌نمایند بسیار کم صدا و بی خطر می‌باشند و دارای طراحی های متنوع و ظرفیت های متنوع می‌باشند با بدنه از جنس ورق گالوانیزه بسیار مستحکم و رنگ استاتیک بسیار زیبا و دکوراتیو و مقاوم در برابر خوردگی می‌باشد این مدل هیتر دارای پایه های قابل تنظیم می‌باشند که عایق بوده و نیاز به ساخت چهارپایه برای هیتر نمی باشد.

چرا باید بخاری برقی مصرف کنیم

در مکان هایی که امکان استفاده از سوخت های فسیلی میسر نمی باشد و یا اتاق های خواب و فضای های کوجک  بهتر است از بخاری برقی یا هیتر استفاده گردد هنگام خرید بخاری برقی باید به مصرف برق و کیفیت آن دقت نمود ممکن  است در هنگام اوج مصرف باعث قطع برق مکان شما گردد از این رو باید در انتخاب یک هیتر کم مصرف کمال دقت را به عمل آورد.

عوامل موثر در افزایش هزینه مصرف برق در هیتر های برقی جیست

هزینه مصرف برق در هیتر های برقی رابطه مستقیم با ساعت مصرف هیتر و همچنین نوع و تعداد المنت های مصرفی در هیتر دارد هر جه تعداد المنت بیشتر باشد مصرف برق بیشتر خواهد بود هیتر های برقی تولیدی گروه تولید ملایم تهویه در کلاس های ۶۰۰۰ وات و ۹۰۰۰ وات و ۱۴۰۰۰ کیلو وات تولید می گردد که برای اطلاعات بیشتر می توانید به کاتالوگ آنها مراجعه فرمایید.

در مقالات بعدی مزایا و معایب هیتر های برقی همچنین میزان مصرف برق و هزینه مصرف برق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

راه های صرفه جویی در مصرف  بخاری های برقی را بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت مشاوره و خرید انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کافیست با ما در ارتباط باشید.
👋 سلام: چطور می تونم کمک کنم؟